Algemeen
ToyAdventure maakt onderdeel uit van ShopAdventure. ToyAdventure is een webwinkel zonder eigen voorraad, fysieke winkel of showroom. Wij werken samen met diverse groothandels. Jouw bestelling wordt rechtstreeks door de groothandel naar jou verstuurd of naar ons indien je de bestelling wenst af te halen.
Prijzen
De genoemde prijzen bij onze producten zijn prijzen inclusief 21% BTW.
Bestellen
In de diverse categorieën vind je onze producten. Vervolgens kies je het product dat je wilt aanschaffen door op de button ‘In winkelwagen’ te klikken. Klik op ‘Verder winkelen’ indien je meer dan één artikel wilt aanschaffen.
Is jouw winkelwagentje naar wens gevuld? Klik dan op ‘afrekenen’ en doorloop de vervolgstappen, zoals het opgeven van jouw gegevens en de gewenste betalingswijze. Eventueel kun je een wachtwoord opgeven zodat jouw gegevens bewaard blijven voor de volgende keer.
Bezorgkosten
Bij bestellingen tot € 100,- brengen wij € 6,95 verzendkosten in rekening. Vanaf € 100,- zal jouw bestelling binnen Nederland gratis bij jou thuisbezorgd worden met uitzondering van de Waddeneilanden. Hiervoor zullen wij wellicht wel bezorgkosten in rekening brengen. Dat geldt ook voor klanten buiten Nederland. Hiervoor kun je contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Betaalmethoden
ToyAdventure kent drie mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling:
iDeal
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw aankopen online afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internetbetaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat jij je daarvoor hoeft aan te melden.
Vooruitbetalen
Je kunt het totaalbedrag overmaken naar rekeningnummer NL42 RABO 0337 8717 36 t.n.v. ShopAdventure (BIC: RABONL2U)
Let op: vergeet niet jouw ordernummer te vermelden bij de betaling!
Na ontvangst van de betaling zullen wij snel overgaan tot de levering van jouw bestelling.
Contant betalen
Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling contant af te rekenen. In dat geval kun je jouw bestelling zelf bij ons afhalen. Na het plaatsen van jouw bestelling zullen wij jou op de hoogte houden wanneer jij jouw bestelling kunt afhalen.
Levertijden
Wij streven ernaar jouw bestelling binnen Nederland binnen 2 à 3 werkdagen te bezorgen op het door jou opgegeven afleveradres. Normaal gesproken, wordt jouw bestelling de volgende werkdag bezorgd. Indien een langere levertijd van toepassing is, dan zullen wij jou zo snel mogelijk op de hoogte stellen na het plaatsen van de bestelling.
Bovengenoemde levertijden gelden als indicatie en niet als gegarandeerde termijn. Wij zijn nimmer aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden.
Wij zullen jou op de hoogte stellen welke dag de bestelling bij jou geleverd wordt.
Bestelling afhalen
De producten van ToyAdventure worden door onze leveranciers op het door jou gewenste afleveradres bezorgd. Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling in Aalten op te halen. Indien je hiervoor kiest, zullen wij na het plaatsen van de bestelling contact met jou opnemen om een dag en een tijdstip af te spreken.
Keurmerken
Kies je voor de producten van ToyAdventure, dan kiest voor veilig speelplezier. Onze producten voldoen aan de wettelijke vereisten en zijn voorzien van één of meer certificaten. Voorbeelden van een dergelijk certificaat zijn een CE-keurmerk en een TÜV-keurmerk; een van de belangrijkste normeringen voor speelveiligheid.
Daarnaast zijn de speeltoestellen van Axi gemaakt van Aziatisch cederhout, genaamd Cunninghemia lanceolata. Dit is een 100% FSC houtsoort dat afkomstig is uit verantwoord beheerde bossen, waar voor iedere gekapte boom een nieuwe boom wordt aangeplant. Door deze zorgvuldige keuze van toeleveranciers wordt eerlijk, duurzaam en veilig speelplezier gewaarborgd en dragen we met elkaar zorg voor mens en milieu, nu en later!
De artikelen van ToyAdventure zijn uitsluitend geschikt voor particulier gebruik tenzij anders vermeld.
Garantieperiode
De producten van ToyAdventure hebben verschillende garantieperiodes, aangezien wij verschillende producten aanbieden van verschillende leveranciers. De garantieperiode is minimaal 1 jaar. Diverse producten hebben echter langere garantietermijnen.
Montage
Diverse producten moeten zelf in elkaar gezet worden. De producten zijn dusdanig ontworpen dat ze snel, eenvoudig en met weinig gereedschap in elkaar gezet kunnen worden. De producten worden geleverd inclusief een uitgebreide en duidelijke handleiding.
Annuleren en retourneren
Wij hebben service hoog in het vaandel staan. Het kan natuurlijk gebeuren dat je de bestelling wilt annuleren of dat na de ontvangst van de bestelling blijkt dat je het artikel dubbel hebt. Geen probleem. Je kunt jouw bestelling annuleren of binnen 14 dagen naar ons terugsturen.
Annuleren
Het annuleren van een bestelling is kosteloos, zolang deze nog niet is verstuurd. Annuleer je de bestelling, nadat deze aan jou is verzonden, dan kun je de bestelling bij bezorging weigeren indien jouw bestelling wordt bezorgd door een transportbedrijf. Indien de bestelling door een postorderbedrijf wordt bezorgd, dan dien je de bestelling in ontvangst te nemen en kun je gebruik maken van het retourrecht, zie hieronder. Na de goede ontvangst van de retourzending zullen wij het door jou betaalde aankoopbedrag van het desbetreffende product zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen, aan jou terugstorten. De eventuele verzendkosten voor het retourneren als gevolg van de annulering zijn voor eigen rekening.
Retourneren
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, ingaande op de dag van levering (het Herroepingsrecht). Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze algemene voorwaarden. Wij zullen het gehele aankoopbedrag van het desbetreffende product zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na jouw melding, aan jou terugstorten mits wij voor die tijd het artikel retour hebben ontvangen of een sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking naar ons geretourneerd worden.
Uitzonderingen retourneren
De volgende artikelen komen niet in aanmerking voor het herroepingsrecht:
– Artikelen die door ToyAdventure tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument.
– Artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
Indien je gebruik wenst te maken van het Herroepingsrecht, dan kunt je een e-mail sturen naar info@shopadventure.nl of via deze link het retourformulier downloaden en het formulier ingevuld naar ons terugsturen per post of e-mail.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Verkeerde levering
Wanneer je in plaats van het bestelde product een ander product hebt ontvangen, wordt deze door ons kosteloos omgeruild voor het door jou bestelde product onder voorwaarde dat de aankoop niet is gebruikt en in de originele verpakking zit. Mocht je een verkeerde bestelling hebben ontvangen, dan verzoeken wij jou om contact met ons op te nemen.
Verkeerd adres
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Beschadiging
Indien jouw bestelling beschadigd of incompleet is, dan zullen wij ervoor zorgdragen dat het product kosteloos wordt opgehaald of dat het ontbrekende of nieuwe onderdeel kosteloos wordt geleverd . Wij verzoeken jou om contact met ons op te nemen indien jouw bestelling beschadigd of incompleet is.
Is de bestelling tijdens het transport beschadigd? Dan dien je dit te vermelden op de vrachtbrief.
Klachten
Wij doen ons uiterste best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het zijn dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw bestelling, over het product of om een andere reden. Mocht dat het geval zijn, dan vernemen wij dat graag zodat wij onze dienstverlening verder kunnen optimaliseren. Je kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens binnen 24 uur contact met jou opnemen om jouw klacht, maar vooral de oplossing met jou te bespreken.